Pain - två dagar efter operationen

Publicerat: 2010-10-26 Kl: 10:27:20 | I kategori: Olyckan


Igår fick jag komma hem och är nu gipsad i minst två månader framåt och sängliggandes i minst en vecka. När jag vaknade imorse hade jag så ont, så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Märks att man får sköta medicineringen själv med smärtlindring. Ingen sköterska som kommer med smärtstillande på nätterna inte. Men nu har jag fått i mig lite morfin, så nu känns det okej igen.

Den här bloggen kommer bli dötråkigt, finns ju inget roligt att berätta. Jag är bara deppig och sängliggandes. Ni ska få lite röntgenbilder sen, jag ska få de hemskickade. Jag har bara en röntgenbild att bjuda på. Den togs under operationen, så där ser ni tre av skruvarna iaf :)




P.S, nu har jag en telefon igen! Tack Viktor.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Sandra! Vad är det som har hänt? Jag lider med dig, det kan verkligen inte vara roligt. Stackars, stackars. Hoppas att du har bra hjälp med hästarna så att dom inte tappar allt för mycket och att din fot läker mirakulöst fort så att du snart är ute på tävlingsbanorna igen.



Ni som var i sån himla fin form du och hästarna.. Usch vad trist!

2010-10-26 @ 11:47:56
URL: http://sofiebergling.blogg.se/
Postat av: Sara

men fysatan din stackare, not kul att ha ont. kommer å hälsar på dig någon dag snart ja!! :) kram

2010-10-26 @ 21:22:25
Postat av: Micke

Fyfan asså, lider med dig! Hur blir det med hästarna? :(

2010-10-27 @ 10:10:15
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: caroline

vet hur det känns jag kan inte heller rida mer detta året..rullstol är inte kul:/

2010-10-28 @ 16:06:02
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0