pesten

Publicerat: 2010-10-21 Kl: 11:10:25 | I kategori: The life of Sandra


Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit/är sjuk, så har inte orkat uppdaterat här. Hur jobbigt som helst, jag har inte tid att vara sjuk.. Hur som, jag var hemma från skolan i tisdags och försökte samla krafter till att jobba och rida på kvällen. Det gick sådär, men jag tog mig igenom det :) När jag sen skulle avsluta kvällen med att hoppträna på Lottas häst (efter jobbat (två grupper) och ridit två hästar), då pallade jag verkligen inte mer. Så det blev ingen hoppihoppträning..

Igår mådde jag pyttelite bättre, men sov hela dagen. Red Mirantos på eftermiddagen och gav mig fan på att åka på hoppträning med Prince. Dumt gjort, för sen mådde jag bara apdåligt efteråt. Men träningen gick bra och jag och Prince åkte alldeles själva! Så himla duktiga vi är :)

Idag har huvudvärken inte trängt sig på än iaf, men halsen gör förbaskat ont och jag är fortfarande väldigt matt. Jag vet inte riktigt hur det ska gå med jobb ikväll. Barnen får lyssna noga :) Sen gör min tumme ont också, nu är den lite sne och har fått en fin knöl på sig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Äh, går väl över!

Så nu har jag nog klagat klart :)

BIG LOVE <3

Idag fyller bästa Angelica 18 år! Så imorgon blir det tårta och krogen, på lördag då blir det Church Street med de bästa :) Vilken bra helg jag har framför mig, så nu vill jag bli frisk, tack!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0