stryker ett streck

Publicerat: 2010-10-06 Kl: 22:19:52 | I kategori: Tävling


Vilken jävla skitdag det här har varit idag, jag har nästan bara träffat sura människor idag. Så nu har jag huvudvärk och är sur, less, irriterad och ledsen. But hey, vad gör det här om 100 år? Imorgon känns det nog lite bättre.

Det är tur att man har sina solstrålar i sitt liv. Prince har trimmats idag och känts bra. Pirro har hoppat på träning i Gävle idag och kändes riktigt fin! Väldigt mjuk i uppvärmningen och hoppade sen väldigt bra och spänstigt. Båda hästarna känns bra inför helgen!

Vi var med i Arbetarbladet och GD idag också, sjukt osmickrande bild. Men hästarna var söta iaf, haha! Här är artiklarna för dem som vill läsa:

http://arbetarbladet.se/sport/ridsport/1.2389738-sandra-segrade-i-1-45-debuten

http://arbetarbladet.se/sport/ridsport/1.2389720-fler-framgangar-for-sandra

Nu ska jag roa mig med Kungarna av Tylösand på tv, löööv it! Haha!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0