Trying so hard

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 22:32:48 | I kategori: The life of Sandra


Behöver jag säga mer än att jag knappt kom upp ur sängen imorse? Klart att man har haft träningsvärk förr, men aldrig såhär! Fy i hela helvetet vad jag har ont :) Det sägs att det ska vara värre två dagar efter, kommer jag ens kunna röra mig imorgon? haha!

Hmm, jag har inget speciellt att säga. Skola och jobb har det varit idag. Duktiga barnen i första gruppen lyckades idag att trava och vända snett igenom, utan att krocka! Snacka om de har gått fort fram för alla mina tisdagsbarn och alla är så sjukt positiva :)

Efter jobbet trimmade jag Mirantos ett kort pass på utebanan. Det gjorde ont att rida lätt, allt gjorde ont. Så jag åkte nog mest med, men han kändes mycket bra! Pigg, busig och glad :) Prince hoppade hoppträning och var jätteglad över att "mamma" inte orkade klämma om lika mycket som vanligt ;) För övrigt hoppade han kanon, känns bra inför helgen! Om han lyckas hålla sig avspänd då vill säga.


Älskade Prince <3

I helgen bär det av till Strömsholm på deras Elittävlingar, ska bli superkul!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0