Vilken hemsk bloggare jag är

Publicerat: 2010-10-04 Kl: 19:55:26 | I kategori: The life of Sandra


Som ni ser, sämst uppdatering. Jag har liksom bara inte haft någon lust. Inget speciellt har hänt heller.

I lördags kom Carro hit, så himla kul att se henne igen. Vi vimsade runt lite i Gävle och sådär. Sen satt jag i en intervju i typ timmar. Sen trimmade jag hästarna i ridhuset. Annika var otålig och tyckte jag var för seg i stallet. Och vips så satt hon på läktaren, big surprise :) Mirantos kändes lite olydig och otrimmad. Vilket är förståeligt efter deras slappa vecka. Prince kändes däremot ganska bra!

söndagen har jag stalltjänst hela dagen, inget speciellt hände helt enkelt. Hästarna trimmades med lite travbommar och galoppbommar. Båda kändes kanonfina! Idag har de fått en välförtjänt vilodag.

idag har jag bara mockat, gått i skolan (träningsvärk som fan efter idrotten) och klippt Gustavs ponny. Klirr i kassan :)

Nu ska jag forstätta ha tråkigt. Hörs, hej!
Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Då är vi två som inte har haft lust att blogga :) Men det är tillåtet!!! Ses imorgon...

2010-10-04 @ 20:14:13
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0