<3

Publicerat: 2010-09-03 Kl: 21:38:40 | I kategori: Tävling


Filmerna håller på att läggas upp på Youtube just nu, men som ni kanske vet tar det lite tid. De kommer upp här på bloggen senare!

Jag har verkligen inte mått på topp idag och att börja dagen med att försova sig (två timmar!!) var inte heller så roligt. Eftersom det blev lite stressigt, fick mamma packa ut allting medans jag pillade broddhål och fixade hästarna. Av någon anledning tog hon Princes tävlingsträns och ett vardagstränsen istället för Mirantos tävlingsträns. Så han fick hoppa på ett annat bett idag, men det gick bra ändå :) Imorgon är det jag som packar ut!

En väldigt snäll själ har filmat de två senaste hoppträningarna på onsdagarna, de ligger uppe på Facebook. Jag vet inte riktigt hur ni ska få se dem.. Men om ni loggar in på Facebook och klickar in på den här länken:
http://www.facebook.com/profile.php?id=602084698#!/video/video.php?v=1534623399651&subj=602084698
Då borde ni kunna se filmen, rapportera gärna om ni kan se eller inte! :)


Pirro får pris idag!

Imorgon hoppar Prince 130 och Mirantos 140. Vi behöver inte åka förrän klockan elva, skönt!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Var kommer det fina schabraket och luvan ifrån som du har på hästarna när ni tävlar? :)

2010-09-05 @ 06:58:49
Postat av: Sandra Jacobsson

Caroline, den rosa luvan och schabraket kommer från Anna Scarpati och den blåa luvan från Equiline :)

2010-09-05 @ 18:59:54
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0