Bästa Pirro!

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 22:26:32 | I kategori: Träning


Min vita springare är ju helt fantastisk! Vi genrepade inför Umeå nästa helg, då en eventuell 145 debut kommer äga rum. Och det gick helt sjukt bra! Gud vad han hoppar, gud vad duktig han är! Jag kan inte fatta det själv.. Jag minns första hoppträningen så jävla väl, jag vågade knappt styra på ett 110 hinder med honom då :) Vilken utveckling!

Mina barn och Prince skötte sig också prima! Prince och jag fick däremot trimma i regnet, inte så najs kanske. Vi stod ut i ungefär en halvtimma. Men vilken arbetsmyra han är, biter ihop och är lika ambitiös som vanligt fast det regnar på honom.

Nu är klockan alldeles för mycket, dusch och sen sova :)


Bild från Maria Gretzer clinicen :)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Sandra,

har du sett den här bilden från Sundsvall ifjol?

http://www.pixbox.se/pic_show_id28312835.html

2010-09-15 @ 16:31:20
Postat av: Sandra Jacobsson

Det har jag missat! Vad fina bilder! Nu inser jag verkligen vad vit min häst har blivit på ett år ;)

2010-09-15 @ 20:54:28
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0