Bild i Ridsport

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 20:56:20 | I kategori: The life of Sandra


Har ni också spanat in bilden i Ridsport på snygga Pirro som visar upp sin fina rosett från helgen?! Åh, så roligt det är! :) Om man skulle vilja ha bilden, hur gör man? Är det bara att höra av sig till Ridsport?

Idag har jag iaf varit inne på kliniken hela dagen, väldigt roligt och lärorikt. Sen blev det en drive-in på Donken, innan jag skyndade mig hem för att jobba. Duktiga och vääldigt skrattiga elever idag. Vi hade balansridning idag, tre stycken gled av (förmodligen för att de skrattade så mycket) = tre tårtor nästa vecka ;) Det är det bästa med att vara instruktör! Haha, skämt åtsido.

Efter jobbet red jag mina hästar. Båda fick gå ett lätt och ganska kravlöst pass på ridbanan i ca 30 min. Eftersom det är på snudd till minusgrader ute blev det vinterjacka på mig och ett fleecetäcke på rumpan till hästarna. Nästan lite mysigt att rida i mycket kläder i kolsvarta mörkret.

Nu ska jag duscha och ta igen det jag missade igår, nämligen Kungarna av Tylösand!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

ååh var ni med i tidningen idag! va roligt, då måste jag hem till mamma å pappa och titta :)

2010-09-30 @ 21:37:36
Postat av: Maja

Det där programmet måste vara bland det sämsta som visats på TV;)

2010-10-01 @ 01:23:44
Postat av: Sigrid

Det är nu jag hatar att min Ridsport är adresserad till hemmet i Uppsala... ;-/ Vill se och läsa om er ju!

2010-10-01 @ 13:44:04
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0