Då var det söndag igen..

Publicerat: 2010-09-12 Kl: 21:23:56 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det verkligen inte hänt nått speciellt. Klev upp tidigt för att ha stalltjänst, tog en halv evighet att släppa ut alla 30 hästar ensam. När jag var klar i stallet gick jag till utebanorna och spande in de lokala ponnyhoppningarna som var hemma, hängde lite med Lisa, köpte Hemköpssallad och sen tog vi in alla hästar igen runt klockan 16. Borstade sedan lite på Prince (som har vilodag idag) och sen red jag ut på Mirantos med Lisa/Issy och Helena/Knatte, jättekul! Efter det putsade jag alla mina saker. Till och med sadeln!

Nu har jag ägnat kvällen till att tittat på Idol på TV4 play, märkte inte ens att mamma åkte till stallet och kvällsfodrade. Nu tänker jag sova, lite less på livet i allmänhet och hoppas på en bättre dag imorgon :)


Lisa/Issy och Jag/Prince :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0