fina placeringar

Publicerat: 2010-09-25 Kl: 18:50:28 | I kategori: Tävling


Vilka duktiga hästar jag har! Internet vill inte riktigt fungera som det borde här i Norrlandsskogarna heller, därför fick ni inte se några filmer. Lägger upp alla filmer när jag kommer hem istället :)

Idag hoppade Prince 130 och han var skitfin! Jag har aldrig fått sån snurr på honom förut, så här vill jag att det ska kännas jämt! Däremot fick vi ett nedslag.. Men eftersom lille Prince sprang så fort fick han en fin fjärde placering ändå ;)

Mirantos hoppade 140 och jag säger bara, tur att man har en spänstig häst ;) Däremot rev jag ett hinder. Men vi var snabba ändå och fick fjärde placeringen. Duktigaste Pirro :)

Imorgon ska Mirantos bli offeciellt en svårklasshäst och debutera 145. Prince ska hoppa en till 130. Lite surt att det inte finns en 140 imorgon, när prinskorven känns så bra. Men men!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

ÄSCHTA, bara att ta 145 med korven oxå så har du två svårklasshästar sen! ;)

2010-09-26 @ 02:41:02
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0