God morgon!

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 06:56:33 | I kategori: The life of Sandra


Det var en baggis att kliva upp imorse, jag är riktigt pigg. Antagligen för att jag inte har varit i skolan på en vecka och saknar världens bästa klasskompisar! Det var först igår som jag kände mig helt ok igen. Men frisk vill jag inte påstå att jag är.. Och nu börjar jag dagen med att lyssna på bra musik!

Hästarna ska få vila två dagar i var nu, de kan dem förtjäna. Mirantos har både kvalat till SM nästa år och till 150cm i helgen, Prince har hoppat bättre än vad han någonsin har gjort. Så de förtjänar helt klart lite vila :)



Nu är det dags för skola! Sen ska jag nog sola ikväll, gud vad blek man har blivit.. :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0