Har inte tid att sitta här

Publicerat: 2010-09-02 Kl: 13:27:35 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag redan hunnit med att äta lunch med Annika, kollat på kläder (köpte ett plagg!) och varit till Synoptik och fixat syntestet. Jag tänkte försöka mig på BE-körkortet nu också. Gubben på Synoptik var fruktansvärt äcklig, tur att Annika var med. Annars hade jag varit övertygad om att jag hade blivit våldtagen, usch.

Nu ska jag trycka i mig Alvedon, så ska jag sticka till stallet. Hästarna ska motioneras, duschas, putsa lite och pilla broddhål. Tävling på gräs imorgon :) Sen ska jag jobba också, tre grupper. Idag kan jag åtminstone prata, så jag hoppas att eleverna hör vad jag säger idag iaf. Markarbete på schemat idag iaf, vi får se vad det blir för rolig övning :)



Den här låten är det som surrar i mitt huvud just nu, sjukt bra :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0