Jag är en dålig bloggare

Publicerat: 2010-09-15 Kl: 21:02:25 | I kategori: The life of Sandra


Jag har nog tappat lite läsare, jag uppdatera för dåligt och för ointressant inlägg. Helt enkelt :) Jag önskar att jag vore mer intressant ;)

Idag har varit en helt vanlig dag med skola, slutade däremot tidigt. Så var i stallet vid halv två. Mockade, torvade, rullade lindor etc.. Efter det skrittade jag ut på Mirantos, vilket han tyckte var skönt efter gårdagens hoppträning. Sen blev det en snabb middag innan Prince fick åka på hoppträning i Gävle för Leif H.

Prince var spänd idag och då är det lite svårt att rida honom. Men vi i varje fall avsluta träningen med att hoppa banan någorlunda avspänt och felfritt. Stackars skrutten när han får sån där ångest :) Men vilken kämpe, vill verkligen alltid hoppa felfritt.



Nu ska jag duscha, sen ska jag titta på Kungarna av Tylösand, det går ju inte att missa ;) Imorgon är det praktik på veterinärkliniken ATG i Gävle som gäller, spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0