Sliten, japp!

Publicerat: 2010-09-11 Kl: 22:41:50 | I kategori: The life of Sandra


Förlåt för dålig uppdatering (igen!), men jag har verkligen inte haft tid. Efter skolan igår blev det stallet direkt. Prince fick gå ut på en tur i skogen och Mirantos trimmades lite lätt på banan. Efter det blev det dusch, förfest och sen krogen. Galen kväll, som vanligt! Men nu blir det varken Heartbreak eller alkohol på ett tag :P

Imorse jobbade jag (5 grupper), gick bara bra! Sen stack jag hem och sov vidare, sen stallet igen. Båda hästarna trimmades i ridhuset idag. Båda kändes riktigt riktigt bra. De har nog mått bra av att haft en lugn vecka med uteritter och lätta pass på banan.

Kvällen har spenderats i soffan hos Angelica med Annika också. Skönt att bara ta det lugnt :) Imorgon har jag stalltjänst hela dagen och dessutom jobb. Det är prova-på-ridning på ridskolan. Nu ska en trött tjej dejta kudden!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0