Som ni märker..

Publicerat: 2010-09-20 Kl: 21:33:14 | I kategori: The life of Sandra


.. är det ingen bloggmotivation som gäller just nu. Men ärligt talat, det finns viktigare saker :)

Mina hästar har känts fantastiskt mjuka och fina i markarbetet. Den här känslan har jag nog aldrig riktigt fått till på dem, nu har vi verkligen hittat formen! De gör alla svåra saker, plättlätt! Båda två! Dessutom har de busat i hagen som aldrig förr hela helgen och idag har jag hört skvaller om. Klart att det är roligt med glada hästar, men jag är så himla rädd att de ska göra illa sig när det galopperar och bockar runt. Tokisarna! <3 De borde helt enkelt känna sig väldigt fräscha just nu.

Mirantos har dessutom lyckats med det omöjliga (eller tydligen är det full möjligt) idag, han klädde av sig täcket i hagen utan att knäppa upp spännena på täcket. Hur lyckades han? Är det någon som har någon teori?!

För övrigt rullar vardagen på som vanligt med skola, jobb, plugg, hästar och träning. Till helgen är det tävling iaf, det ska bli roligt! Taggad!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

kul att dom känns fina!! å bra att även mirrepirr kan skärpa till sig ;)

det där med täcket, jag tror han har det efter sin far. för jag läste förr om när Levantos bodde hos Malin. å hon sa att han gjorde precis så, hela tiden!! hahaha. tokigt :)

vi hörs!! kram.

2010-09-20 @ 23:27:13
Postat av: Sandra Jacobsson

Men nu när du säger det Sara, det har jag också läst! Då ligger det alltså i generna att hoppa fint och krypa ur täcket på något magiskt sätt ;) Kramar!

2010-09-21 @ 06:34:12
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hahahaha, täcket :D

2010-09-21 @ 09:17:09
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0