tröttis

Publicerat: 2010-09-29 Kl: 22:35:21 | I kategori: The life of Sandra



<3

Blir ett snabbt inlägg nu, sjukt trött. Dessutom missar jag Kungarna av Tylösand just nu (haha).

Idag har det bara varit en vanlig skoldag och efter skolan blev det stallet direkt. Började med att rida ut med Sara på världens bästa hästar. Riktigt mysigt i det fina höstvädret. Hästarna kändes pigga, glada och motiverade. Efter det mockade jag och fixade. Sen hem på en snabb middag.

På kvällen bar det av till Gävle med Lancer för hoppträning. Han var riktigt riktigt fin idag! Superkul! :)

Nu ska jag sova! Imorgon blir det praktik på Hästkliniken ATG i Gävle.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Varför får jag aldrig se film på Lancer! :@ ;D

2010-10-01 @ 16:58:53
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Micke

Vill se film på Lancer och din nununu!

2010-10-01 @ 16:59:43
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0