Tur att det finns snälla människor

Publicerat: 2010-09-02 Kl: 22:53:08 | I kategori: The life of Sandra


Jag klarade inte av att motionera hästarna nått nämnvärt, satt på dem knappa halvtimmen i var. Jag är helt slut i kroppen, hatar att vara sjukt. Så imorgon får jag skylla mig själv om dem bockar av mig imorgon :) Jag fick däremot lite hjälp sen, mår inte helt ok. Mamma mockade och putsade mina stövlar + hästarna benskydd, Helena duschade en häst åt mig och snälla stallflickor putsade min sadel + sadelgjordar. Resten får jag fixa imorgon.. Som att putsa ett träns till och pilla broddhål. Jag fixade att fläta svansar och fetta in hovarna själv iaf :)

Var in till Uppsala och hälsade på min far på sjukhuset också nu på kvällen. Lite vimsig på morfinet och hade ont. Men nu kan det bara bli bättre pappa, kämpa! ♥

Nu ska jag sova, tävling imorgon som sagt. Om jag klarar av det, vill säga :) Hörs imorgon!
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jättelycka till i Gävle nu! Du mår inte för dåligt för att tävla hoppas jag... Vore kul om vi ses där.

2010-09-03 @ 11:26:42
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lycka till imorgon! och resten av helgen för den delen :D

2010-09-03 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0