Dagen

Publicerat: 2011-04-04 Kl: 23:01:24 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag som sagt mått apa, och jag fortsätter må dåligt.. Så vi får se om det blir någon skola imorgon, jag hoppas på det! Hur som var jag tvungen att bita ihop och jobba ett par timmar på ridskolan på eftermiddagen och sen trimma Leffa inför morgondagens eventuella (beror på hur jag mår) hoppträning. Han har hållits igång av Pernilla över helgen, så han kändes bra idag :) 



Nu tänker jag sova och hoppas att jag mår bättre imorgon. Frågorna fortsätter trilla in, så imorgon kommer det nog upp en frågestund. Så kan ni fråga på, hur mycket ni vill :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du varit "ledig" från skolan ett tag?

2011-04-05 @ 13:34:31
Postat av: mickis

Du har ruuskigt fina hästar!!=)

2011-04-05 @ 14:09:27
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag rider på "Leffas" förra stall som han stod i och jag undrar varför du kallar hnm för Leffa? xd

Tycker du rider enormt bra :)<3



Kram Jennifer



2011-04-05 @ 15:32:28
URL: http://flippermoonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0