Frågor och svar

Publicerat: 2011-04-04 Kl: 12:11:02 | I kategori: Frågor


Det ramlar in lite frågor då och då, kanske dags att ha en "frågestund"? :) Jag brukar så ofta jag kan klicka in på era bloggar och svara på era frågor och kommentarer, men har några frågor som kommit de senaste dagarna som kanske fler vill ha svar på!

Föresten, TACK för alla lycka till-hälsningar till helgens tävling! :)

emelie om Ingenting funkar..:
grymt bra de ser ut, men vad hade mirantos och prince gjort innan du fick dom :D?
Svar: Tack så mycket! :D Mirantos hade startat 120 och Prince hade startat en 135. Båda hästarna fick jag nästan samtidigt, bara två månaders mellanrum :)


Micaela Berglund om Totalt sluuut:
Gud vilken snygg luva och schabrak. Vart kommer de ifrån? Micaela
Svar: Taack, jag älskar dem! Alla mina rosa schabrak och luvor kommer från Anna Scarpati. 


rooooosa <3

Sanna
om Ingenting funkar..:
vad föredrar du helst, hoppa inne eller ute på tävlingar ? :D
Svar: Jag föredrar nog utetävlingar på stora banor. Men tycker det kan vara trevligt att tävla inomhus också i stora ridhus med bra underlag :)


Elin om Filmklippet:
Hejhej.
Superfin blogg! Hur stora är Mirantos och Prince och hur lång är du själv? :)
Vart är det du tränar förresten?
Svar: Tack! :) Mirantos är ca 163-164cm och Prince är 161-162cm, så dem är ganska små. Jag själv är 170cm lång.  Jag tränar för Pontus Westergren på Gävle Fältrittklubb.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänkte fråga dig om Umeås tävlingar? Har du varit där ofta? är det bra tävlingar, alltså bra organiserat? är det fräscht/stort/litet? vad tycker du om deras tävlingar? Funderar på åka dit men det är så långt! :)

2011-04-04 @ 12:37:49
Postat av: sara

sv. Taaack, löve rosa! Kul att se ditt rosa från AS, ska också beställa ett rosa där ifrån, fast med brunt kantband :D



Stort grattis till helgens tävlingsresultat! Jag säger det igen, om jag bara hade tid och pengar hade jag köpt din prins, ser ut att vara precis min typ av häst! :D Är förvånad att han inte är såld än!

2011-04-04 @ 17:03:04
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0