Fullt ös

Publicerat: 2011-04-13 Kl: 22:42:11 | I kategori: The life of Sandra


Jag beundrar alla bloggare, jag förstår inte dem som hinner uppdatera med tio inlägg på en dag. Jag hinner knappt med att skriva en rad.



Idag har det varit skola, jobb, alla tre hästarna ridna, packat och putsat inför morgondagens tävling. Imorgon åker vi till Gävle och hoppar en 120. Ska bli kuuuul! Men det är sjukt mycket starter, så det blir lite sovmorgon. 

Just nu sitter jag och väntar på mitt sovsällskap i form av Linn och bästa Hannah! För ett år sen var jag hos Elin Jansson på praktik. Då jobbade Hannah som hästskötare och Linn hade också praktik där samtidigt som mig. Numera jobbar Linn hos Elin, men Hannah har skaffat sig ett "vanligt" jobb :) Så nu när de kommer upp hit och tävlar, tog vi chansen att ses. Så himla roligt! 

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till I Gävle :). Håller med om att det är svårt att få tiden att räcka till att blogga också! :)

2011-04-14 @ 18:29:27
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej :)

Snygga ridstövlar (; Är det Tretorn eller några andra?



Svara gärna :)

/Jennifer

2011-04-15 @ 21:48:16
URL: http://flippermoonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0