Nice dag!

Publicerat: 2011-04-18 Kl: 20:24:33 | I kategori: The life of Sandra




Idag har man varit ledig, ett välbehövligt påsklov den här veckan. Så himla skönt! Idag har jag iaf varit i stallet, bara Leffe som ridits en tur i solskenet. Sen har jag friserat Leffe, så nu ser han nästan ut som en tävlingshäst! Sen tog jag igen allt puts av utrustningen efter helgens tävling. Nu på kvällen har jag jobbat några timmar.

Imorgon ska vi åka till ridskolan med ett par hästar och hoppa lite på utebanan. Ska bli kuuuul! Så himla "skönt" att ha sista inomhustävlingen avklarad. Hoppas på en fin sommar, med så lite regn som möjligt ;)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micke

Ska du hoppa Acke lite kanske? :P

2011-04-18 @ 23:24:59
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Emma

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 13:00:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0