Plugg och hästar

Publicerat: 2011-04-20 Kl: 19:19:58 | I kategori: The life of Sandra


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, allt försvann som jag nyss skrivit :( :(...... Hur som, att plugga kan vara det svårast som finns att ta tag i. Men jag ska ta tag i det nu, bara det sista kvar. Studenten väntar runt hörnet! Senare ikväll ska jag äta chips med Annika framför Big Brother, härligt!

Hästarna har varit fina de senaste två dagarna. Leffe tränar vidare, Mirantos är överladdad och Prince är i fin form. På måndag är Leffes vistelse slut hemma hos mig, men eventuellt kommer det en ny häst till mig redan på måndag om den inte blir såld under helgen. Pernilla får hem en till kuse på måndag i varje fall, så det rullar på med hästar hos oss. Knökfullt i stallet är det nu :)



Nej, nu ska jag plugga..

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Jaaa, fullt ös kan man säga =) Ska vi bygga ut kanske?? hmmm ingen ekonomi i det här eller ;) haha

2011-04-20 @ 23:06:03
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0