Sopslut

Publicerat: 2011-04-06 Kl: 19:09:49 | I kategori: The life of Sandra


Jag måste ha världens sämsta immunförsvar som blir sjuk titt som tätt nuförtiden, why?! Jättejobbigt :( Hur som, nyss hemkommen från ridskolan. Jobbat lite grann och avslutade med att frisera så många ridskolehästar/ponnyer jag hann. Det var välbehövligt!

Alla tre hästarna hemma har blivit motionerade. Leffa fick en uteritt och mina två gick en kort pass på ridbanan i var, checka av lite hur de känns efter helgen. Och de känns båda mycket bra! :)

Nu ska jag äta lite, sen tillbaka till stallet. Har en hel del att putsa! Mår nästan dåligt av att se putshögen, så tänker ta tag i det nu. Senare ikväll blir det till att räkna foderstater, förberedelse för hästskötarexamen på fredag i skolan.


En bild från igår på en av mina elever. Fina ridstrumpor jag hittade igår va? ;)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0