Sovmorgon

Publicerat: 2011-04-22 Kl: 09:36:46 | I kategori: The life of Sandra


God morgon! Idag tog jag mig en sovmorgon, jag minns inte ens när jag sov så här länge senast. Så det var skönt!

Jag ska börja dagen med att jobba lite. Våra skötare på ridskolan ska få en uteritt. Så jag får väl rida på den ridskolehästen som blir över :) Vi verkar få fint väder iaf! Sen ska jag till stallet, mina hästar ska trimmas på ridbanan. Leffe har vilodag idag.

Ikväll blir det utgång med mina snygga tjejer! I vanliga fall är jag världens krogråtta (dock går jag aldrig ut när det är tävling), men nu har jag faktiskt inte varit ut sen jag fyllde år i februari. Don´t ask me why. Jag brukar alltså i princip vara vaken dygnet runt på helgerna, eftersom det sällan finns utrymme för sovmorgon, haha! 



Vi hörs senare! Ha en fin dag!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0