Still sjukis

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 16:10:13 | I kategori: The life of Sandra


Jag är fortfarande sjuk, men mår bättre. Så imorgon tänker jag garanterat gå i skolan igen :) Har inte tid att vara borta därifrån egentligen. Nu ska jag trycka i mig piller och sticka ner till ridskolan och jobba. Ikväll blir det förhoppningsvis hoppträning på Leffa för Cissi H.


Mina fina får välförtjänt två dagars vila, nästa vecka blir nämligen ganska hård för dem. Träning för Sylve och tävling!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch va jobbigt att vara sjuk. Jag brukar bli så rastlös efter ett tag, om jag inte är helt däckad förstås. Krya på dig!

2011-04-05 @ 20:44:45
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0