UUUMEEEÅÅ

Publicerat: 2011-04-04 Kl: 10:52:42 | I kategori: Tävling


Förlåt för den dåliga uppdateringen i helgen, har verkligen inte haft tid för dator i helgen och igår när vi kom hem mådde jag så himla dåligt. I natt har jag spytt som en räv och hela morgonen dessutom, blääää. Mår fortfarande skit, fy fan.

Hur som, hästarna har varit duktiga i helgen. Vi har haft lite stolpe ut, men överlag har det varit bra!

Fredag:
Prince, 120cm:
0+4 fel, placerad. Han kändes riktigt bra! Vi fick ett skitpet i omhoppningen, men räckte till placering ändå.
Mirantos, 130cm: 4 fel. Mirantos var riktigt på, het och stark. Så vi rev helt enkelt ett hinder i farten, haha. Men ändå roligt att han är så glad över att tävla igen :)

Lördag:
Prince, 130cm:
0+4 fel. Återigen ett skitpet i omhoppningen och så hamnade vi först utanför placering. Lite surt, men annars kändes det bra!
Mirantos, 140cm: 4 fel. Fortfarande het och stark. Så på andra hindret som var en trippelbarr, hoppade han av ett galoppsprång för tidigt (fråga mig inte varför han gjorde det, då vi egentligen hade en bra distans på hindret) och han klarade såklart inte bakbommen. Men övrigt var han bra resten av banan.

Söndag:
Prince, 135cm:
0 fel och femma. En riktigt bra runda och han kändes fantastiskt fin! Jätteroligt!
Mirantos, 145cm: 8 fel. Nu var han som "vanligt" igen, inte lika på och jag är nöjd med rundan trots att det inte var optimalt överallt. Det är trots allt ett halvår sen vi var i de här klasserna. Vi rev A och C i trekombinationen.

Filmer kommer straaaax! Och dessutom har jag varit duktig och knoppat nästan hela helgen, förutom igår då jag inte riktigt hann med det :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0