Avesta

Publicerat: 2011-08-01 Kl: 10:12:36 | I kategori: Tävling


Det gick bra i första klassen som sagt! Men i den andra klassen kändes båda riktigt bra, men ingen av dem hoppade hela banan (hahah, jag vet att det låter sjukt!).

Mirantos var först ut och hoppade fint till ett vanligt räcke ur sväng. Intill räcket stod en kombination, som han mycket hellre ville hoppa, och sög tag i det hindret och vips så var vi uteslutna! Haha, så vad ska man säga?

Prince var kanon! Men på en oxer i slutet av banan tappade jag höger stigbygel (alltså min "skadade" fot, och jag har inte chans att få tag på den igen om jag väl har tappat den. Har inte full känsel och knappt någon rörlighet.), men jag red vidare ändå såklart. Men fick ett nedslag och jag visste att man var tvungen att vara felfri för att ligga på pris då Prince startade nästan sist. Så då utgick jag istället för att hoppa sista linjen i lite obalans ;)

Haha, så upp som en sol och ner som en pannkaka! Riktigt "konstiga" saker som hände i 130n, men shit happens. Båda kändes riktigt fina, pigga och glada. Kul!




/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0