Dagarna rullar på..

Publicerat: 2011-08-24 Kl: 21:05:09 | I kategori: The life of Sandra


Det rullar på här på Fulltofta. Spelade faktiskt in en videoblogg idag, kanske lägger upp den imorgon om jag vågar ;) 

På förmiddagen hjälpte jag Douglas med lite hoppning, sadlade hästar och fixade med lite allt möjligt. På eftermiddagen blev det bara ridning för min del. Nu på kvällen har jag och Prince hoppat lite grann för Agnetha. Jag gick igenom stallet innan jag gick in idag och såg på tavlan att jag kommer få hoppa lite på deras hästar imorgon. Spännande! Alltså borde jag och Prince skött oss hyffsat ändå, trots att jag var lite nervös. Haha!

Imorgon ska mina hästar vila, så då ska jag ta tag i mitt kaos som är på mitt rum. Eftersom jag heter "ordning" i andranamn tycker jag att det är lite jobbigt med allt det här kaoset. När Lina kommer tillbaka ska jag minsann övertala henne att storstäda hela huset också ;)




/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter som att du har det bra där, och att du kommer lära dig mycket! Kul att läsa om det i bloggen :)

2011-08-25 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0