Dagen i Grevagården

Publicerat: 2011-08-17 Kl: 21:16:25 | I kategori: Tävling


Prince var som sagt duktig imorse! Mirantos kändes också bra idag. Han hoppade 130, fick ett stopp på vattnet men annars var han felfri. Jag behåller planen när det gäller Mirantos och stryker yr-SM och hoppar lägre i helgen. Så vi återfår formen som vi tappade i fredags.. Känns ärligt talat lite deppigt. Jag var faktiskt lite taggad på SM nu när han gjorde 150 debuten så himla bra :)

Nu på kvällen har jag bland annat hjälpt Douglas att rida ett par hästar. Och nu är jag aptrött. Blir sovdags ganska tidigt idag. Imorgon är det bara Prince som startar och han hoppar 130!

Eftersom Prince efter mycket om och men fick följa med söderut, så hoppade han också 125 i söndags (glömt att berätta det, haha). Självklart felfri och placerad ;) Här kommer filmen från den rundan!



Internet segar, så film på dagens rundor får ni när internet är på bättre humör!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Moa

Tråkigt med SM, men klokt val:) lycka till i vilket fall!

2011-08-17 @ 23:57:31
URL: http://Moazalar.blogspot.com
Postat av: Maja

Jag hoppas verkligen du och Mirantos återfår formen snart, vilket jag säkert tror ni kommer!

Synd att dippen kom så olägligt, men med en häst som honom kommer det fler SM!

Lycka till i helgen!

2011-08-18 @ 15:27:54
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0