Fortsättning på kaos..

Publicerat: 2011-08-15 Kl: 15:33:11 | I kategori: The life of Sandra




Haha, hörni.. Det här börjar nästan att bli helt galet! Imorgon åker vi ner till Skövde, eftersom jag rider första klassen på onsdag. MEN bilen gick sönder på vägen till stallet idag. Så har precis bogserat den till en verkstad. Snacka om att jag bara har oflyt och det verkar som om ödet inte vill att jag ska komma iväg på tävling i Skövde.

Man kan ju inte annat än att skratta åt allt galenskap, tröstäta ostbågar och dricka cola :) Om bilen inte blir fixad till imorgon, blir jag helt enkelt tvungen att stryka SMet helt och hållet. Fortsättning följer!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0