Helgens kaos del 2

Publicerat: 2011-08-15 Kl: 10:40:36 | I kategori: The life of Sandra




Det har varit väldigt osäkert kring Prince om han skulle följa med neråt i landet eller inte. Ena stunden skulle han med och i nästa inte.. Det har självklart också varit lite jobbigt, det är ganska mycket ändå i och med flytten. Det har verkligen varit tusen frågetecken kring det. Nu i sista sekund är det i varje fall klart att Prince följer med ner :) Som för övrigt har varit grym på tävlingen i helgen!

Nu ska jag till stallet och packa ihop så mycket som möjligt. Jag ska även ta ut hästarna och jogga dem lite i skogen :) Resterande av dagen blir väl till att.. Packa! Jag vet knappt var jag ska börja. Ni bloggläsare får nog lite filmer från helgens starter senare under dagen att roa er med.

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Jag har lite bilder som du ska få oxå, Jossan lekte bra länge med kameran under framridningen till 125 klassen (;

2011-08-15 @ 11:51:14
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra att han följer med ner tycker jag! :) Vi hörs hörru, kram

2011-08-15 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0