hoppning och klädställning

Publicerat: 2011-08-25 Kl: 20:37:08 | I kategori: The life of Sandra




Det blev mycket att göra idag i och med att Douglas var borta hela förmiddagen och hämtade lastbilen, och sen ska sju hästar tävla imorgon. Så det blev en hel del ridning för min del och lite annat pyssel :) Fick hoppa lite idag också med Douglas för Agnetha. Riktigt kul och bra gick det också!

Kul med så mycket respons på mina knoppar ;) Jag ska försöka uppfylla era önskemål om bilder/film om min knoppning! Nu ska jag ta mig an en jävla klädställning från Ikea som ska skruvas ihop. Inte det lättaste ska ni veta!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lisa Carlsson

Tack så jätte mkt! hon är en riktig liten gobit :)

Dina är inte så dumma dom heller, riktigt förtjust i din lilla prins som jag faktiskt nydligen slängt iväg ett mail ang ;) Jobbar du hos Douglas som beridare nu? :)

2011-08-25 @ 23:35:31
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0