Livet på en pinne

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 21:37:03 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag tröttis, kan jag lova. Morgonen och förmiddagen var effektiv. Vi hade kunder här, som sammanlagt provade 11 hästar. Så jag och Lina jobbade på bra i stallet med att få ut hästar till ridhuset på löpande band :)

Eftermiddagen blev det lite ridning av de hästar som fanns kvar att rida för mig och Douglas. Jag linade även en fyraåring, som var riktigt busig och glad! Sen var den en jäkla massa puts eftersom hästarna som visades gick med sina tävlingsgrejer, plus att Douglas och Lina var på tävling igår kväll. Så det var en del att ta reda på. Både skydd, träns och förbyglar. Imorgon blir det nog en "vanlig" dag iaf, skönt :)


Lyckliga tjejer som kvalat Tierp upp till elitserien! :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så himla kul att läsa om din tid i Skåne! :)

2011-09-01 @ 06:44:57
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0