mongointernet

Publicerat: 2011-08-29 Kl: 21:00:03 | I kategori: The life of Sandra



en bild på fina Prince, får ni roa er med att titta på!

Internet var cp igår, så därav ingen uppdatering. Men jag och Douglas var på tävling nästan hela dagen. På fm red Douglas någon häst och jag fixade hästarna som skulle tävla. Sen var veterinären här en sväng innan vi åkte. När vi kom hem blev det mest att ta reda på allt efter helgens tävling.

Idag kom hästskötaren tillbaka efter semestern, så nu är "ordningen återställd". Så jag har mest ridit idag, hur kul som helst såklart! Men även lite annat också. Som till exempel fixat hästar som visades för kunder idag :) Imorgon laddar jag inför lite ledighet. Kanske tar mig en sväng på gården och fotograferar lite om vädret tillåter?

Och till det som hände i lördagskväll.. Det var en ponny i stallet som dog, tyvärr innan veterinären hann komma. Allting gick väldigt fort. Tragiskt. Veterinären trodde att den troligen blivit förgiftad på nått sätt, kanske nått den ätit i hagen eller liknande. Men det var väldigt jobbigt att bara sitta och titta på utan att kunna göra nått..

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och bara ta det lugnt!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: läsare

kan du inte ha en frågestund?:)

2011-08-30 @ 10:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0