Skön ledighet

Publicerat: 2011-08-30 Kl: 17:14:15 | I kategori: The life of Sandra


Det var ärligt talat riktigt skönt att vara ledig idag. Som Agnetha sa när jag var ner i stallet idag på dagen och tog hand om mina hästar lite grann, "man känner inte hur trött man är förrän man slappnar av". Så sant så, jag var ganska trött trots allt :) Så jag har mest tagit det lugnt idag. Men jag gjorde ett städryck och städade badrummet, så nått vettigt har jag gjort idag iaf. Men nu är det soffläge igen. Ska strax samla kraft och gå ut i stallet och rida lite. Båda mina hästar ska få sig en riktig långrykt idag också. Kanske klippa Prince också eftersom han ska tävla på söndag! Vi hörs senare!



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sara

sv. Jag förstår! Men då finns det eventuellt en liten chans. Nej men det blir min nya då om allt går vägen med försäljning och köp. Kommer ju vara i Thailand i två månader, åker som sagt på nyår. Och jag beundrar verkligen ditt sätt att rida så skulle gärna lämna till dig för lite utbildning, träning ev tävling. :D Jag betalar självklart för det.



Funderade på Pontus också men han har ju ingen egen "bas" längre så tror inte han tar emot hästar så.

2011-08-30 @ 17:59:38
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Oj vad jag gillar den bilden! Han är så vacker.

Verkar som om Du trivs med tillvaron, som väl är, men hur är det med honom, trivs han och mår bra?



Hälsn

2011-08-30 @ 21:02:50
URL: http://yumbos.com
Postat av: sara

sv. Låter verkligen kalas om man kunde göra någon sån deal!



Alltså jag har ingen säker än. Det är som sagt om försäljningen kommer igång nu och jag hittar just min häst som det blir aktuellt. Men jag tror att det kommer rulla igång nu! Jag har hittat några finisar men jag måste få sålt min tjej först eftersom att hon är pengar till en ny. Du förstår!

2011-08-30 @ 21:11:36
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0