Tror att jag har blivit skåning?

Publicerat: 2011-08-22 Kl: 22:55:47 | I kategori: The life of Sandra




Jag har inte riktigt landat, men jag tror att jag har flyttat till Skåne. Haha, det här känns så himla galet. Snacka om impulsgrej. Men nu är i varje fall jag, alla saker och hästarna på plats på Fulltofta. Det är lite kaos och jag har inte riktigt fått ordning på alla mina saker än.. Men idag jobbade jag iaf första dagen och det gick bara bra :)

Hästskötaren har semester en vecka, så jag har fått göra lite av hennes jobb idag också. Så på förmiddagen sadlade jag lite hästar åt Douglas, hjälpte hovslagaren och plockade iordning lite efter tävlingen. Men efter lunch blev det nästan bara ridning för min del :)

När kaoset har lagt sig (haha), så ska jag försöka uppdatera lite grann under dagarnas gång och försöka knäppa lite bilder också. Det blir väl bra va?

Ha det så bra så länge :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir jättebra! Mycket uppdatering :) hoppas ni har det toppen! Kram

2011-08-23 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0