Ännu mer fullt upp

Publicerat: 2011-02-03 Kl: 21:09:29 | I kategori: The life of Sandra





Ju mer jag har att göra, ju mindre bloggar jag. Mindre tid alltså :)

Idag åkte jag hemifrån 06.40 och kom nyss hem (21.00), nu ska jag försöka äta nått. Men jag känner mig faktiskt inte så "död", är så jäkla laddad inför morgondagen. Fylller nämligen år då :D

Idag har jag i varje fall börjat dagen med att fått mina naglar fixade som jag fick i födelsedagspresent av mina söta vänner. När det var klart skyndade jag i mig lite lunch i stan när jag hade 20 min över och sen direkt till stallet när jag kom till Tierp. Red båda hästarna och skyndade sen vidare till ridskolan och hade tre grupper. Avslutade kvällen med att klippa en häst, klirr i kassan.

Imorgon blir det ridhuset på morgonen med hästarna, sen tårtbakning och andra förberedelser. Sen är den "all in" som gäller hela kvällen på förfest och natten på krogen! Kommer sova bra jävla gott sen :P

Nu luktar jag äckligt, så en dusch på det här så!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: LINA

ha en bra utekväll!

2011-02-04 @ 10:50:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0