Hoppning

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 19:57:37 | I kategori: The life of Sandra


Jag håller på att bli sjuk, helt död.. Men pallrar mig till skolan imorgon och skriver ett prov åtminstone. Vem orkar bli sjuk nu?! Bara jag är frisk till måndag, då bär till av till JumpClub och träning för Sylve Söderstrand!

Vi var som sagt till ridhuset imorse. Prince fick hoppa en liten bana och kändes riktigt bra! Vi hoppade upp på lite större hinder idag också, ca 145cm. Det var längesen jag hoppade så stort, inte sen tävlingen i Strömsholm i oktober. Så det var roligt :D Mirantos trimmades och kändes bra.. :)


Vackra varelse!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kul med Sylveträning! Krya på dig :-)

2011-02-18 @ 07:21:39
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0