Hoppträning

Publicerat: 2011-02-16 Kl: 07:05:56 | I kategori: Träning


Igår hoppade jag andra träningen sen olyckan och efter lite smärtstillande piller gick det bättre än förra veckan. Det var banhoppning och vi hoppade banan på 120-125, gick helt okej! Det som måste finslipas är framförallt trampet i stigbygeln. Eftersom jag inte riktigt klarar av att trampa ner ordentligt så tappar jag lite sits och position emellanåt. Hästen var däremot ruskigt pigg och fin! Min fina Mirantos!

Det suger verkligen att behöva "börja om från början".. Jävla fot :( aja, nu är vi iaf på gång!



/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: LINA

du är snart tillbaka på banan får vi hoppas. min fot blir aldrig vad den varit :(

2011-02-16 @ 12:19:24
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0