I'm back!

Publicerat: 2011-02-28 Kl: 22:45:30 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag tillbaka till vardagen efter en grym helg i Göteborg, sjukt roligt har det varit! Helgens bästa var helt klart när Angelica Augustsson vann världscuphoppningen, vilken tjej hon är! Det var helt fantastiskt att se det live och det var nästan så att man själv föll en tår på prisutdelningen. Så nu har jag kommit hem med massor av ny motivation.

Det blev även lite shopping i Scandinavium, men mest "bra-att-ha-saker" som..
"Transportpaddar" till båda hästarna. (Jag lindar oftast när vi är ute och åker)
Två kedjegrimskaft.
En flaska arnika.
Ryktskrapa.
Sadelklister.
Två flugtäcken (haha, jag vet! Men det var ett bra erbjudande!).
Boots
Två olika bett.





/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0