Inställd kurs

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 21:10:06 | I kategori: The life of Sandra


Kursen för Sylve måndag och tisdag blev inställd pga sjukdom. Så tråååkigt. Men det är väl kanske lika bra det eftersom jag själv är dunderförkyld och inte riktigt igång själv. Så med ett framskjutet datum är förhoppningsvis foten relativt smärtfri, jag har fler språng i kroppen och förkylningsfri = jag får ut mer av träningen :)

Den här träningen var alltså genom Tierps Ryttarklubb och kostnadsfri. Det här betyder alltså att jag har löst licens för Tierps Ryttarklubb 2011.

Eftersom tvådagars-träningen inte blev av, åker vi till ridhuset och styrkehoppar lite med hästarna imorgon. Kanske kan få mammsen att filma det :)



Det var det senaste nytt!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

trist att de belv inställt! hur går de med foten nu tycke rdu?

2011-02-22 @ 09:59:37
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0