Plugg!

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 21:07:15 | I kategori: The life of Sandra


Jag sitter med en massa plugg just nu och det är fruktansvärt tråkigt.. Men jag påminner mig själv hela tiden om att det här är "sista rycket", snart är jag fri! Studenten närmar sig med stormsteg :)

Hästarna har fått vila idag eftersom det har varit sjukt kallt här idag. Hade egentligen tänkt skritta dem idag bara, men jag tror dem rörde på sig själva i hagen ändå ;) Inte kul att skritta ut i över minus 25 grader!

Nu ska jag återgå till plugget!


En gullig bild på Nikkie, Mirantos och Skywalker på ett hörn från ridhuset igår! :)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: LINA

plugga på! tänkt göra sen då?

2011-02-15 @ 11:06:33
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0