Sjuk och pay and jump!

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 09:06:00 | I kategori: The life of Sandra



Hoppihopp!

Nu blev jag väckt och måste sticka iväg och jobba. Det är Pay and Jump på ridskolan och Ullis, som skulle ha hand om den är magsjuk. Inte för att jag mår så himla bra jag heller, men vad gör man inte för pengar? ;) Nejmen, jag har några elever som ska vara med och hoppa, så det blir en rolig start på dagen!

Pay and Jump på ridskolan i Tierp idag alltså, för den som vill åka och titta! Första start 10.00!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Danai

såg att Prince är till salu.. Varför säljer du honom? Ingen kritik eller nåt, nyfiken bara :)

2011-02-20 @ 21:15:05
URL: http://www.doverholtdanaiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0