Sjukdom och sibirisk kyla

Publicerat: 2011-02-19 Kl: 09:57:48 | I kategori: The life of Sandra


Jag är fortfarande sjuk och det är fruktansvärt kallt ute. Vad hände med den "globala uppvärmningen"? Inte så mycket snack om den just nu iaf, undra varför? :) Hur som, hästarna får vara inne idag och vi åker till ridhuset i eftermiddag med mina hästar och trimmar lite grann inför Sylve-träningen måndag och tisdag. Tur som jag har, så får jag ridhjälp av Jossan idag!

Här kommer lite random-bilder som Gunnel Hedberg har knäppt!

Bästa hästen, bästa tränaren och bästa sitsen!

Söta tisdagselever på julshowen.

Hästarna fick en tidig vintervila pga av olycka och blev lurviga.

Lurvig liten häst.

Nu ska jag nysa några hundra gånger till och snyta mig. Självklart vara slapp framför tvn också.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: LINA

den globala uppvärmningen ger extremare klimat åt alla håll, inte bara värme!

2011-02-19 @ 12:49:19
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: djungelsnigeln

Vem tränar du för?

2011-02-19 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0