Still sick

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 21:18:21 | I kategori: The life of Sandra


Igår blev det en hel del jobb för min del. Först pay and jump och sen hade jag två vuxengrupper på kvällen. Redigt död sen på kvällen. Jag har som tur var haft ridhjälp av Jossan i helgen. Så jag har bara behövt rida en häst om dagen. Idag red jag däremot båda två, nu mår jag inte alls bra.

Imorgon åker jag in till skolan och skriver ett prov, likaså på onsdag. Sen på fredag åker vi till Göteborg! Ska bli så himla roligt! :D Då ska det shoppas :)

Blir däremot inget jobb för mig den här veckan, eftersom det är sportlov i Tierp (men inte i Gävle, där jag går i skolan. Vi har lov nästa vecka). Mycket tid till hästarna och till att tillfriskna alltså :)



/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Sandra, kan du inte lägga upp lite tips, tex hur du löser problem som kommer på vägen och hur din vardagshoppning ser ut tex en banskiss från en träning? De skulle jag tycka var väldigt roligt att läsa! Jag har tex en häst som river mycket, hur du skulle träna och vilka övningar du skulle använda dig av! /Sara

2011-02-21 @ 22:22:32
Postat av: läsare

med vem åker du till göteborg med och hur länge blir ni där?:)

2011-02-21 @ 23:09:50
Postat av: Rebecca

jaha ska du också till göteborg horse show? vi är några i från hofors som också ska åka ner på fredag :) skoj skoj

2011-02-21 @ 23:36:40
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Krya

2011-02-22 @ 10:01:06
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0