Stress stress

Publicerat: 2011-02-13 Kl: 14:47:07 | I kategori: The life of Sandra


Ni ska få se bilder på mina nya saker snart, supersnyggt var allting! Hur kul som helst :D Hann inte med att fixa bilder igår nämligen..

Hur som, hästarna fick åka till ridhuset idag och trimmas. Kändes helt okej! Nu har jag nyss duschat och nu har jag en massa plugg som ska göras. Hittar däremot inte boken som jag har prov på imorgon, not good! Ikväll ska jag till min bästa Linnéa!



Sen kan jag meddela att jag är sjukt avis på alla som är i Borås och tävlar den här helgen, jag hade också velat vara där!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: LINA

hade också velat vara i borås! hoppas du hitta rboken

2011-02-13 @ 16:02:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Ana

När är snart? ;) haha

2011-02-14 @ 18:53:46
URL: http://clairan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilder på dom nya sakerna nu? :)

2011-02-15 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0