Träningsdebut

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 22:31:46 | I kategori: Träning


Idag har jag hopptränat för första gången på fyra månader (haha, vad jag tjatar om det..) med Mirantos! Och jaa, det gick väl helt okej. Känslan på hinder hade inte försvunnit, men det gjorde apont att landa efter hindrena i fotjäveln. Så jag har sån tur att min häst har en bra "ponnyman" att hålla mig i! Mirantos tyckte det var kul att jag mest fokuserade på att hålla i manen och var lite busig :) En svårklassvinst kändes väääldigt långt borta idag, men så fort jag blir av med smärtan är vi nog snart där igen.

Nästa gången ska jag ta lite värktabletter, så jag kan koncentrera mig mer på ridningen än smärtan :) Nu är vi på gång iaf!



/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

ja nu är ni på gång igen!! fina ni :)

2011-02-08 @ 23:28:30
Postat av: Camilla

Kul att ni börjar komma igång

2011-02-09 @ 07:18:58
URL: http://camfra.blogg.se/
Postat av: LINA

Kul! :) Hoppas inte foten gör alltför ont idag

2011-02-09 @ 08:56:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0