Att stå i ridhuset..

Publicerat: 2011-01-27 Kl: 22:06:02 | I kategori: The life of Sandra


Det är otroligt motiverande att träffa mina elever varje vecka och se dem utvecklas. Speciellt mina torsdagselever som jag har haft från allra början. Nu är de så himla stora och duktiga. Och varje vecka när jag har haft någon av mina grupper så får jag en liten nytändning. Så himla kul att träffa glada och positiva föräldrar, barn och ponnyer/hästar!

Efter snart 6 år som intstruktör har jag fortfarande inte ledsnat på att det här, älskar verkligen att kunna hjälpa till om jag kan!


En av mina allra minsta, en tisdagselev!

Inte ens en krossad fot hindrar! (hahaha)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0