Dagen

Publicerat: 2011-01-25 Kl: 20:27:34 | I kategori: The life of Sandra



Saknar sommaren megamycket!

Idag har vi som sagt varit in på kliniken med två hästar, vilket tog en stor del av dagen. Alltså vilodag för hästarna idag. På eftermiddagen jobbade jag. Jag säger det igen, duktiga elever! Och nu på kvällen borde jag skrivit en uppsats, vilket jag inte gjort. Men imorgon tänker jag ta tag i mitt liv!

Jag har spelat in lite videobloggar de senaste dagarna, MEN (ett stor men) nu när jag la in dem i datorn så hamnade de "åt fel håll". Så antingen får ni leva med nackspärr när ni tittar på de här videobloggarna, eller så publicerar jag dem inte alls eller så det kanske finns någon smart som vet hur man vänder på filmerna?! Nu har jag iaf lärt mig åt vilket håll jag ska hålla telefonen när jag filmar ;)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0