Dålig uppdatering

Publicerat: 2011-01-13 Kl: 20:12:51 | I kategori: The life of Sandra


Dålig uppdatering idag, my bad. Sorry sorry! Men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen, eller jag har åtminstone inte haft tillgång till någon dator.

Idag har alla hästarna i stallet blivit skodda och sen red jag båda hästarna. Trimmade på lite idag och det kändes mycket bra! Men imorgon blir det nog longering igen, gissar på träningsvärk nämligen ;) På lördag ska mina hästarna hoppa med Pernilla, grymt!


Lilla Plexus får nya fötter :)

Jobbade även lite på kvällen. Bästa torsdagsbarnen kan nästan få mig tårögd över hur duktiga dem har blivit! Känner mig så stolt som instruktör och det ska bli tråkigt den dagen jag inte kommer ha dem längre.

Det var allt för mig just nu, hörshej!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är bästa ridläraren ! :D<3

2011-01-13 @ 21:04:10
Postat av: linn

Det där är en häst i min storlek :) Alldeles lagom!

2011-01-13 @ 22:21:46
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0